Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Produkt dnia
DAKTYL IZRAEL JUMBO MADJOOL 1kg.
DAKTYL IZRAEL JUMBO MADJOOL 1kg.

45,00 zł

szt.
FASOLA JAŚ ŚREDNI ZAMOJSKI 1kg.
FASOLA JAŚ ŚREDNI ZAMOJSKI 1kg.

9,90 zł

szt.
IMBIR PŁATEK w cukrze 500g
IMBIR PŁATEK w cukrze 500g

17,50 zł

szt.
GROCH CAŁY 1KG
GROCH CAŁY 1KG

4,90 zł

szt.
GROCH ŁUSKANY 1KG
GROCH ŁUSKANY 1KG

4,90 zł

szt.
RODZYNKA IRAŃSKA 500g
RODZYNKA IRAŃSKA 500g

7,90 zł

szt.
KASZA GRYCZANA PALONA 1kg
KASZA GRYCZANA PALONA 1kg

14,50 zł

szt.
BRACIA CYBA ŁUSKA KAKAOWA 500g
BRACIA CYBA ŁUSKA KAKAOWA 500g

15,90 zł

szt.
MORELA  JASNA 500g
MORELA JASNA 500g

25,90 zł

szt.
FASOLA JAŚ ŚREDNI ZAMOJSKI 5 KG
FASOLA JAŚ ŚREDNI ZAMOJSKI 5 KG

45,90 zł

szt.
GROCH ŁUSKANY 5 KG
GROCH ŁUSKANY 5 KG

21,50 zł

szt.
DARMOWA DOSTAWA na terenie Polski
ZRÓB zakupy za Minimum 100 zł A KOSZT PRZESYŁKI WYNIESIE cię 0 zł po prostu GRATIS !!!.
Darmowa dostawa (Darmowa dostawa od 100zł) już od 100,00 zł.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@morelka.com.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Rynek 17, 43-150 Bieruń , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@morelka.com.pl lub drogą pocztową na adres Rynek 17, 43-150 Bieruń .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Rynek 17, 43-150 Bieruń

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl